» Acumulatori Auto » Bosch |
|
|
Baterie Bosch S4 40Ah
Pret cu TVA: 216.60 Lei

|
|
|
|
|
Informatii |
|
|
|
Dimensiuni in mm: 187x127x227 Curent pornire la -18: 330 A Capacitate: 40 Ah Capacitate: 9-40 Ah Tehnologie baterie: Blue Dynamic / S4 / Excell Borne: normale
Similara cu: BATERIE AUTO VARTA BLUE 40 Ah cod A14 - 5401260333132 Acumulator Auto Exide Excell Asia 35 Ah cod EB356
Gama completa de baterii Bosch este personalizata pentru a veni în întâmpinarea cerintelor tuturor clientilor: cele trei categorii de acumulatori, S3-S4-S5, sunt acum disponibile cu o noua tehnologie. Calitatea îmbunatatita a grilei pozitive garanteaza un randament mai ridicat si o fiabilitate sporita.
Tehnologia grilelor stantate reprezinta o inovatie deosebita pentru acumulatorii Bosch, utilizând un proces de stantare patentat. În comparatie cu metoda de productie conventionala, componentele acumulatorului ofera performante si calitate mult superioare.
Conducatorii auto se vor bucura de aceste beneficii chiar de la pornire:
Durata de viata prelungita prin reducerea coroziunii grilei Putere sigura la pornire prin utilizarea unei grile cu rezistenta hidraulica redusa Stabilitate în alimentarea cu energie
Grila are o importanta deosebita în ceea ce priveste puterea si fiabilitatea acumulatorului. De aceasta depinde obtinerea unui flux optim de curent. Fata de tehnologia conventionala, grila stantata ofera urmatoarele avantaje:
1. Cadru rigid al grilei Previne deformarea grilei si corodarea colturilor si, prin urmare, deteriorarea separatorului sau aparitia scurtcircuitelor provocate de contactul dintre grila si placa negativa.
2. Grila executata prin stantare Structura dura, de precizie, asigura aderenta excelenta a materialului activ pe grila si permite reducerea rezistentei, precum si încarcarea si descarcarea rapida a bateriei. Fata de grilele obisnuite, nu apare fragilitatea cauzata de deformarea mecanica în timpul functionarii.
3. Structura optima a grilei În zonele supuse unor sarcini mai mari se aplica mai mult plumb, ceea ce reduce uzura grilei si o face mai rezistenta la coroziune.
4. Grila proiectata pentru flux optim Datorita noului concept, grilele sunt conectate direct la placa. Rezistenta hidraulica redusa asigura conductivitatea optima si cel mai rapid transfer de energie catre bornele bateriei.
Testul pentru durata de viata SAE J240 (75 °C) demonstreaza ca noua grila a suferit o corodare usoara, practic fara pierdere de conductivitate. La grila conventionala, prezentata în imaginea din stânga, materialul dintre granulele de aliaj este corodat, ceea ce cauzeaza un flux mai slab al curentului si reduce durata de viata a bateriei. |
|
|
|